YARDIM / SİPARİŞ

 

Üyelik formunu doldurduktan sonra:
• Beğendiğiniz ürünü veya ürünleri alışveriş sepetinize ekleyin.
• İstediğiniz ürünleri seçtikten sonra , "sepet ekranına" gelirsiniz.
• Bu ekranda istediğiniz ekleme, çıkarma, adet bilgisi ve toplam tutar bilgisi görebilirsiniz. Siparişinizi tamamlamak için "satın al" butonuna tıklayabilirsiniz.
• Teslimat adresi bilgilerini doldurduktan sonra, ödeme ekranında kredi kartı/banka kartı bilgilerinizi doğru şekilde girin.
• Ödeme bilgisini girdikten sonra "ön bilgilendirme formu", "uzak mesafeli satış sözleşmesi", alanlarını onaylayarak “siparişi tamamla” butonuna tıklayıp sipariş onay ekranına geçin.
• Açılan yeni sayfada size sistem tarafından bir sipariş numarası verilir. Sipariş takip işlemlerinizi bu numara ile gerçekleştirebilirsiniz.
Siparişlerinizi, "hesabım" sayfasında bulunan "siparişlerim" başlığı altında görebilirsiniz.
www.addax.com.tr’den verdiğiniz siparişler bize online olarak ulaşır ve ödeme işlemleriniz de sipariş oluşturma aşamasında otomatik olarak yapılır. Ödeme koşullarında değişiklik yapılamadığından, siparişinize sonradan ürün eklemeniz mümkün değildir. Mevcut siparişinizi iptal ederek yeni bir sipariş oluşturabilir ya da almak istediğiniz diğer ürünü ayrıca sipariş edebilirsiniz.
Aldığınız ürünlerden herhangi birini almaktan vazgeçmeniz durumunda, 444 0 997 müşteri hizmetlerimizi arayarak, iptal talebinde bulunabilirsiniz. Siparişiniz paketlenmediyse, iptal işleminiz gerçekleştirilecektir. 
Sipariş verdiğiniz ürünler üzerinde herhangi bir değişiklik yapamıyoruz. 
www.addax.com.tr adresinde vermiş olduğunuz her sipariş ayrı ayrı değerlendirmeye alınır. Sipariş birleştirme işlemi gerçekleştirilemez.
www.addax.com alışveriş modeline göre kargoya teslimat işlemleri 1-5 iş günü içerisinde yapılmaktadır. Siparişlerin geliş sıralamasına göre, kargo şirketine sevkiyatı gerçekleştirilmektedir. Siparişlerinizde önceliklendirme işlemi yapılamamaktadır.
Siparişini verdiğiniz kargo paketini kargo görevlisinin yanında mutlaka kontrol edin. Eğer pakette herhangi bir deformasyon var ise, kargo görevlisinden "hasar tespit tutanağı" hazırlamasını isteyerek, kargoyu tarafımıza geri iade edin.
Kargo paketinde herhangi bir hasar yok ise, paketinizi alıp ürünlerinizi kontrol edebilirsiniz. Paketinizin içerisinde eksik ya da yanlış geldiğini düşündüğünüz herhangi bir ürün varsa, 444 0 997 nolu telefonu arayarak müşteri hizmetlerimize şikayetinizi bildiriniz. Sizden gelen talep doğrultusunda, siparişiniz ve paketleme kamera kayıtları incelenerek, gerekli işlemler yapılacaktır. 
www.addax.com.tr üzerinden verilen siparişlerde hediye paketi ve notu uygulaması bulunmamaktadır.
Sipariş vermiş olduğunuz her ürün stoklarımızda bulunan ürünlerdir. Ürünler paketleme aşamasında kontrol edilerek tarafınıza gönderilmektedir. Bu kontroller esnasında ürün ile ilgili herhangi bir problem olması durumunda, ürün tarafınıza gönderilmemektedir. Siparişinizin içerisinden ürün iptali sağlanarak, kredi kartınıza para iadesi gerçekleştirilmektedir.
www.addax.com.tr sitesinde yapılan alışverişlerde sepete atılan hiçbir ürün rezerve edilmez. Sepete alınan her ürün satın alma işlemi tamamlanmadığı takdirde başkası tarafından alınabilir.
Alışveriş sepetinize eklediğiniz ürünleri silmek için, her bir ürünün sağ tarafından yer alan "çöp kutusu" butonuna tıklanmanız gerekmektedir.
Addax üzerinde ürünler KDV dahil fiyatları ile görüntülenmektedir. Sepetim butonuna tıkladığınızda açılan ekranda sepetinizde bulunan tüm ürünlerin özet bilgileri, her bir üründen kaç adet almak istediğiniz, toplam ödemeniz gereken tutar ve bu tutarın ne kadarının KDV olduğu, indirim varsa indirimin ne kadar olduğunu gösteren bir sepet özeti ekranı açılır.
Siparişiniz başarısız olarak kayıtlara geçtiyse eğer, sipariş kaydınız oluşturulmamış ve kredi kartınızdan bu sipariş için herhangi bir çekim işlemi yapılmamış demektir. Sipariş vermek için, işleminizi tekrarlamanızı rica ederiz. Bununla birlikte kredi kartınızdan çekim işlemi yapılmasına rağmen, siparişiniz başarısız olarak görünüyorsa, 444 0 997 numaralı müşteri hizmetlerimizi arayabilirsiniz. En kısa sürede para iade işleminiz gerçekleştirilecektir.
Siparişinizin onaylanma aşamasından sonra sistem size bir sipariş numarası bildirir. Bu numara sistem tarafından size bildirilmediyse ana sayfamızdaki “hesabım”/”siparişlerim” sekmesinden mevcut bir siparişinizin olup olmadığını kontrol edin. Siparişinize ulaşamıyorsanız, kredi kartınızdan ödeme alınıp alınmadığına bakmanızı öneririz; çünkü bankalarla yaşanan kısa süreli bağlantı sorunları nedeniyle sistem bazen siparişinizi oluşturamayabilir. Böyle bir durumda lütfen bizi e-posta yoluyla veya 444 0 997 müşteri hizmetleri telefonumuzdan bilgilendirin. İşlemleriniz finans departmanımız tarafından kontrol edilecek ve ödeme kredi kartınıza iade edilecektir.
Siparişiniz sırasında kredi kartınız farklı nedenlerden ötürü onaylanamayabilir. Bu nedenlerin bazıları; kredi kartınızın kullanılabilir limitinin yetersiz olması, kart numarasını hatalı girmeniz, kartınızın son kullanma tarihinin geçmiş olması, onay işlemi sırasında geçici süreli bağlantı sorunları olmasıdır. Banka kartı ile alışveriş yaparken lütfen kartınızın internette kullanıma açık olduğuna emin olunuz. Gerekli kontrolleri yaptıktan sonra alışverişinizi hala tamamlayamıyorsanız, 444 0 997 nolu müşteri hizmetlerimizi arayarak destek alabilirsiniz.
Sitemizde toptan satışımız bulunmamaktadır.
Türkiye'nin bir çok il ve ilçesinde mağazamız mevcuttur.
444 0 997 nolu telefon üzerinden müşteri hizmetlerimizle iletişime geçip mağaza ile ilgili detaylı bilgi talep edebilirsiniz.